Чому не виходить дати покази лічильника електроенергії: поширені причини
- Автор
- Дата публікації
Читать на русском
- Автор
Є кілька причин, чому виникають проблеми з відправленням показників
Кожного місяця користувачі повинні оплачувати комунальні послуги, зокрема, за електроенергію. Іноді трапляється так, що показники не виходить відправити з різних причин. Українцям пояснили, що робити у такому випадку. Також ми розповідали, що робити, коли поламався лічильник електроенергії.
DTEK розповіло, через що показники лічильника електроенергії можуть не відправлятися на відповідні ресурси. Існує кілька типових причин.
- Найпростіше, що може бути — відключений лічильник. Надання електроенергії у вашому домі могли припинити. Це могло трапитися, якщо була така вимога постачальника або через наявні борги.
- Ваш лічильник не облікований, тому в системі немає інформації про ваш пристрій. Найчастіше таке трапляється, якщо лічильник лише нещодавно встановили у приміщенні, зокрема, у новому будинку. Тоді показники лічильника відправляємо через кілька днів.
- Число, яке ви надіслали, є надто великим. Тобто, споживання може бути більшим, ніж доступно для вашого облікового запису. Якщо ви впевнені, що значення — правильне, відправте його на електронну пошту компанії-надавача послуг.
- Так само показник може бути надто малим, тоді як у системі зареєстрований як більший. Тут також потрібно звертатися на e-mail.
- Міг трапитися технічний збій, коли ви надсилали свої показники. Тут причина може бути у тому, що програмне забезпечення — тимчасово недоступне. Спробуйте відправити покази електроенергії трохи пізніше.
Раніше "Телеграф" писав, як подати показники лічильника води. Важливо це робити правильно, аби не платити більше.